Bağkur ödemeleri ne yazınca çıkıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bağkur ödemeleri ne yazınca çıkıyor?
3
●
128
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bağkur ödemeleri ne yazınca çıkıyor?
14-03-2023, 12:08:16
#1
Aslan
Merhabalar bağkura yaptığımız ödemelerinin dökümanı için e-devlette arama kısmına ne yazmamız lazım bilgisi olan var mı?
14-03-2023, 12:10:38
#2
Komut
4/B 'den görebilrsiniz
14-03-2023, 12:26:01
#3
benimmuhasebecim
Mali Müşavir
E devlete 4/B Borç Durumu yazarsanız görebilirsiniz.
14-03-2023, 12:35:20
#4
Misafir
GSS Sağlık Sigortası kısmından görebilirsiniz az önce gördüm ,pişman oldum 🤦🏻*♂️🤣
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler