• 13-03-2023, 05:28:26
    #10
    wa.me/backlink
    Merhabalar,

    Malatya'da 4.8 sonrası 4.5 olarak tekrarlamış galiba. Az önce de İskenderun'da hafiften hissettik
  • 13-03-2023, 05:29:24
    #11
    Qui non proficit, deficit
    belkide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Malatya'da 4.8 sonrası 4.5 olarak tekrarlamış galiba. Az önce de İskenderun'da hafiften hissettik
    Evet hocam o şekilde olmuş geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum, her ihtimale karşı dikkatli olun lütfen.
  • 13-03-2023, 05:29:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Allahın herkesin yardımcısı olsun herkese hayırlı sabahlar iyi uykular.
  • 13-03-2023, 05:46:07
    #13
    Ben Diyarbakır'dan hafif hissettim. geçmiş olsun
  • 13-03-2023, 06:05:08
    #14
    Ben urfadaydım uyuyan birisi hissetmemiştir ama ben hissetim duvarlarda baktım çatırdı sesleri geliordu
  • 13-03-2023, 07:31:18
    #15
    Büyük geçmiş olsun hocam. Allah yardımcınız olsun.
  • 13-03-2023, 07:47:50
    #16
    Geçmiş olaun
  • 13-03-2023, 09:56:45
    #17
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun Malatya hissstmedim ama sabah 6 gibi Hatay oldu 4.2 onu hissettim hanım kaldırdı deprem oluyor diye ben onuda duymadım