• 16-04-2009, 18:54:31
    #1
    Sa arkadaşlar hackerler sitemle oynuyorlar bunların hakkında yasal bir işlem başlatamazmıyım acaba postcuyum.net n
  • 16-04-2009, 19:06:29
    #2
    1 ) Şu anki ftpyle girip tüm dosyaları sil .

    2 ) Full sürüm bir ftp programı kullan.

    3 ) Bilgisayarını virüs tarat .

    4 ) Dosyaları tekrar at .

    5 ) Tüm şifreleri değiştir , eklentileri ve temanı kontrol et .
  • 16-04-2009, 19:14:41
    #3
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ) Şu anki ftpyle girip tüm dosyaları sil .
    2 ) Full sürüm bir ftp programı kullan.
    3 ) Bilgisayarını virüs tarat .
    4 ) Dosyaları tekrar at .
    5 ) Tüm şifreleri değiştir , eklentileri ve temanı kontrol et .
    hocam peki nasıl böle bir şey başıma geldi ?
  • 16-04-2009, 19:16:11
    #4
    Virüs bulaşmış olabilir siteye , sunucuda açık vardır , eklenti ya da temada vardır . Bu yaptıklarınızdan sonra da hacklenirse , hosting değiştirin .
  • 16-04-2009, 19:19:16
    #5
    peki hocam bunlar benim sitemi hackerlediler bunlarında bir sitesi var hacker sitesi bunu kapanması için bir girişim yapa bilirmiyim
  • 16-04-2009, 19:43:28
    #6
    Hiç uğraşma . Birşey yapabileceğini sanmıyorum.
  • 16-04-2009, 19:44:17
    #7
    geçmiş olsun hojham
  • 16-04-2009, 20:36:50
    #8
    Forumkolik.biz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hojham
    saol hocam...