hAckerler sitemle oynuyorlar bişi yapmazmıyım?
7
●443
- 16-04-2009, 18:54:31Sa arkadaşlar hackerler sitemle oynuyorlar bunların hakkında yasal bir işlem başlatamazmıyım acaba postcuyum.net n
- 16-04-2009, 19:14:41hocam peki nasıl böle bir şey başıma geldi ?KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2009, 19:19:16peki hocam bunlar benim sitemi hackerlediler bunlarında bir sitesi var hacker sitesi bunu kapanması için bir girişim yapa bilirmiyim
- 16-04-2009, 20:36:50saol hocam...Forumkolik.biz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle