• 16-04-2009, 18:49:08
    #1
    arkadaşlar dün nur topu gibi bir kızım oldu.Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.Darısı sizlerin başına
  • 16-04-2009, 18:51:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah analı babalı büyütsün.
  • 16-04-2009, 18:51:10
    #3
    Ooo Allah analı babalı büyütsün hocam.
    İnş. sizlere ve ülkesine yararlı bir birey olur.
    Kardeşimizin adı ne
  • 16-04-2009, 18:51:11
    #4
    allah analı babalı büyütsün....
  • 16-04-2009, 18:51:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Allah analı babalı büyütsün hocam..
  • 16-04-2009, 18:54:02
    #6
    Allah analı babalı büyütsün
  • 16-04-2009, 18:56:04
    #7
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo Allah analı babalı büyütsün hocam.
    İnş. sizlere ve ülkesine yararlı bir birey olur.
    Kardeşimizin adı ne
    çok sağolun arkadaşlar.Bu haber burda paylaşılırmı bilmiyorum ama arkadaşlarla paylaşılmasında sorun göremedim.
    adını henüz kararlaştırmadık.İlk önce sağlıklı olsunda onu düşünürüz demiştik.çok şükür sağlık açısından bi sorun yok.İsmini bu gce kararlaştırıp yarın kimliğini çıkartırım.
  • 16-04-2009, 18:57:03
    #8
    Allah analı babalı büyütsün ,vatan millete ve ailesine hayırlı bir evlat olur inşallah
  • 16-04-2009, 19:02:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Allah bağışlasın