Baba oldum - Çok mutlu ve garip duygular içindeyim :)
54
●2.374
- 16-04-2009, 18:49:08arkadaşlar dün nur topu gibi bir kızım oldu.Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.Darısı sizlerin başına
- 16-04-2009, 18:56:04çok sağolun arkadaşlar.Bu haber burda paylaşılırmı bilmiyorum ama arkadaşlarla paylaşılmasında sorun göremedim.MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adını henüz kararlaştırmadık.İlk önce sağlıklı olsunda onu düşünürüz demiştik.çok şükür sağlık açısından bi sorun yok.İsmini bu gce kararlaştırıp yarın kimliğini çıkartırım.