Belki de Yolun Sonu Mu ? Kötü - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Belki de Yolun Sonu Mu ? Kötü
9
●
440
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Belki de Yolun Sonu Mu ? Kötü
1
2
04-03-2023, 12:30:45
#10
Zaox
Scicek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her sıkıntı yeni başlangıç olur.
10K'lık bir borçta sorun etmeyin bence bende 300K Borcum var. Bir çok iş yaptım batırdım ama ayağa kalkacağız yürüyeceğiz diye düşünün.
benim için çok büyük mebla hocam açıkcası
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler