Scicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her sıkıntı yeni başlangıç olur.
10K'lık bir borçta sorun etmeyin bence bende 300K Borcum var. Bir çok iş yaptım batırdım ama ayağa kalkacağız yürüyeceğiz diye düşünün.
benim için çok büyük mebla hocam açıkcası