Rakip takımın yaptığı şık asist :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rakip takımın yaptığı şık asist :)
2
●
182
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Rakip takımın yaptığı şık asist :)
03-03-2023, 18:55:29
#1
webisyo
Geçen halı saha maçında rakip takımın yaptığı asisti gole çevirdim. Nasıl olmuş ?
https://www.youtube.com/watch?v=xcnP4mn6FOU
03-03-2023, 18:56:41
#2
KeyCodE
İyi orta gol getirir hocam.
03-03-2023, 19:00:34
#3
Misafir
Güzel duvar pası olmuş
webisyo
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler