• 03-03-2023, 00:32:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar ;

    Yeni bir eve taşındık ve bu ay elektrik faturası geldi 1500 tl geldi.Bulunduğum evde Termosifon mevcut ve ayda 4-5 defa çalıştırdık ve 1 saat boyunca .Yani toplamda 4-5 saat çalışmıştır.Onun dışında sürekli olarak kapalı .

    Bu işlerden anlayan yada evinde kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
  • 03-03-2023, 00:33:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benden çok kazanıyo
  • 03-03-2023, 00:34:53
    #3
    Bende de var hocam ve çoğu zaman 7/24 açık. Max 450 geldi.
  • 03-03-2023, 00:35:05
    #4
    Ev konusunda örnek verebilecek olursam iskan var mı yok mu bu çok önemli. 2. olarak evin elektrik aboneliği tek zamanlı mı çift zamanlı mı buna da bakmak lazım.
  • 03-03-2023, 00:35:58
    #5
    7/24 açık kullanımda 450-500 TL geliyor.
  • 03-03-2023, 00:36:08
    #6
    Recotica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev konusunda örnek verebilecek olursam iskan var mı yok mu bu çok önemli. 2. olarak evin elektrik aboneliği tek zamanlı mı çift zamanlı mı buna da bakmak lazım.
    Tek zamanlı mesken olarak gözüküyor.Şantiye elektriği yok yani.
  • 03-03-2023, 00:38:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek zamanlı mesken olarak gözüküyor.Şantiye elektriği yok yani.
    gece tarifeniz yok gece gündüz aynı yazıyor o zaman
  • 03-03-2023, 00:38:57
    #8
    Termosifon'nun kenarında altında yanında bulunan etiketin fotoğrafını çekip buraya atın doğru bir şekilde ileteyim size.
  • 03-03-2023, 00:39:14
    #9
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece tarifeniz yok gece gündüz aynı yazıyor o zaman
    Yok gece ve gündüz tarife kısmı var.