Merhaba arkadaşlar ;
Yeni bir eve taşındık ve bu ay elektrik faturası geldi 1500 tl geldi.Bulunduğum evde Termosifon mevcut ve ayda 4-5 defa çalıştırdık ve 1 saat boyunca .Yani toplamda 4-5 saat çalışmıştır.Onun dışında sürekli olarak kapalı .
Bu işlerden anlayan yada evinde kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
Termosifon Ayda 4 Saat Çalışma İle 1500 TL Gelirmi ?
33
●1.648
- 03-03-2023, 00:36:08Tek zamanlı mesken olarak gözüküyor.Şantiye elektriği yok yani.Recotica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 00:38:19Üyeliği durduruldugece tarifeniz yok gece gündüz aynı yazıyor o zamanBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 00:38:57Termosifon'nun kenarında altında yanında bulunan etiketin fotoğrafını çekip buraya atın doğru bir şekilde ileteyim size.
- 03-03-2023, 00:39:14Yok gece ve gündüz tarife kısmı var.Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle