Merhaba arkadaşlar ;

Yeni bir eve taşındık ve bu ay elektrik faturası geldi 1500 tl geldi.Bulunduğum evde Termosifon mevcut ve ayda 4-5 defa çalıştırdık ve 1 saat boyunca .Yani toplamda 4-5 saat çalışmıştır.Onun dışında sürekli olarak kapalı .

Bu işlerden anlayan yada evinde kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.