• 02-03-2023, 14:32:50
    #1
    Merhabalar,
    Şuan Macaristan'da yaşıyorum. Artık bir üst basamağa çıkma zamanım geldi diye düşünüyorum. ( Refah seviyesi açısından söyledim )

    Bildiğimiz üzere Kanada dışarıdan çok fazla göçmen alan bir ülke. Ben de bu göçmenlerden biri olmak istiyorum. İş bulmadan gitmek istiyorum.
    Yaşım 29, Bilgisayar Bilimi Mühendisiyim. C1 seviyesinde İngilizcem var ve IELTS 7.5 Ortalamam var.
    Kanada'nın 600 üzerinden yaptığı puanlamadan 515 aldım.

    Benim sorum, Kanada'ya daha önce başvuran, kabul alan ve şuan orada yaşayan birileri var mıdır? Yol yordam gösterirseniz, ben de yaşamış olduğum ülke Macaristan'dan başvurmak istiyorum.
    Bu konu altından tartışabilir, fikir paylaşabiliriz.
  • 02-03-2023, 14:33:20
    #2
    takip