Bu Hatayı Alan Var Mı İlk Kez Çıktı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Hatayı Alan Var Mı İlk Kez Çıktı
4
●
200
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu Hatayı Alan Var Mı İlk Kez Çıktı
01-03-2023, 11:18:08
#1
obisa
Selamünaleyküm bu hata ilk kez karşıma çıkıyor hiçbirşey yapmıyorum normal dolaşıyorum sonuç.
01-03-2023, 11:18:35
#2
Misafir
r10 spam control
obisa
ve
cemg
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
01-03-2023, 11:19:46
#3
DomainBRO
Üyeliği durduruldu
Aleyküm selam arada veriyor böyle hatalar
01-03-2023, 11:26:57
#4
Honomy
f5'e fazla mı bastınız
01-03-2023, 11:29:52
#5
obisa
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
f5'e fazla mı bastınız
yok hocam normal dolaşım f5 pek kulanmıyorum (edit size yazıp gönderincede geldi)
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler