• 27-02-2023, 19:07:14
    #1
    arkadaşlar kansızlığa doğal ne iyi gelir, birde kilo kaybı yaşıyorum kilo almak için ne iyi gelir?
  • 27-02-2023, 19:08:19
    #2
    Bol bol pekmez hocam cay bardağına her sabah koyu sulandırmadan icin cocuklugumda hic bir hap kullanamdan pekmez icerek çok şükür atlattım
    • cleiner
    • Alengirik
    • DoraOtomotiv
    cleiner, Alengirik, DoraOtomotiv ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2023, 19:11:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anemi hastasıyım doğuştan kansızlık yaşıyorum ellerim buz gibi olur yüzüm bem beyaz eskiden bu kadar sorun çekmiyordum sigara alkol vs kullandım bunlar çok fazla arttırdı hala çok fazla sigara içiyorum. Sana önerim fitness'e başlaman olur kırmızı et tavuk pilav salata bunlara aban bol bol yürüyüş yap bol su iç vitamin kullan özellikle multivitamin, D Vitamini, C Vitamini hatta bazı günler akşamları Omega 3 alabilirsin. Geçenlerde 1-2 ay fitness yaptım hard bir şekilde 1 öğün kaçırmadım hayatımda hiç bu kadar enerjik hissetmemiştim kendimi 68 kilodan 1-2 ay içerisinde 74-75'lere çıktım 1.85 boy var şuanda bıraktım sporu işlerden dolayı yine çok kötüyüm spor dışında anlattıklarımın hepsini yapmaya çalışıyorum şuanda.
  • 27-02-2023, 19:11:34
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol bol pekmez hocam cay bardağına her sabah koyu sulandırmadan icin cocuklugumda hic bir hap kullanamdan pekmez icerek çok şükür atlattım
    hocam pekmez çok yediğimde ağır geliyor biraz ama bende şu sıralar yemeye başladım iyi gelir umarım
  • 27-02-2023, 19:11:46
    #5
    Platin üye
    İlaçlar beni hasta etmişti, ondan beri pekmek ve siyah üzüm yiyorum arttımi bilmiyorum ama biraz daha kendimi iyi hissediyorum. Gecmis olsun hocam.
  • 27-02-2023, 19:11:47
    #6
    Pekmez ve yüksek şeker içeriği olmayan tatlılar hocam. Bunlardan bazıları muz, elma ve armuttur. Ayriyeten ek takviye olan demir takviyesi alabilirsiniz, kansızlığınıza çok iyi gelecektir. Tahin ve pekmezi çok abartmayın hem iştah açıcı özelliği vardır. Sağlıcakla kalın hocam.
  • 27-02-2023, 19:12:55
    #7
    xantia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anemi hastasıyım doğuştan kansızlık yaşıyorum ellerim buz gibi olur yüzüm bem beyaz eskiden bu kadar sorun çekmiyordum sigara alkol vs kullandım bunlar çok fazla arttırdı hala çok fazla sigara içiyorum. Sana önerim fitness'e başlaman olur kırmızı et tavuk pilav salata bunlara aban bol bol yürüyüş yap bol su iç vitamin kullan özellikle multivitamin, D Vitamini, C Vitamini hatta bazı günler akşamları Omega 3 alabilirsin. Geçenlerde 1-2 ay fitness yaptım hard bir şekilde 1 öğün kaçırmadım hayatımda hiç bu kadar enerjik hissetmemiştim kendimi 68 kilodan 1-2 ay içerisinde 74-75'lere çıktım 1.85 boy var şuanda bıraktım sporu işlerden dolayı yine çok kötüyüm spor dışında anlattıklarımın hepsini yapmaya çalışıyorum şuanda.
    çok geçmiş olsun hocam tavsiyeler içinde teşekkür ederim
  • 27-02-2023, 19:12:58
    #8
    Hocam sana danabol testesteron decanon lazim.
  • 27-02-2023, 19:13:17
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol bol pekmez hocam cay bardağına her sabah koyu sulandırmadan icin cocuklugumda hic bir hap kullanamdan pekmez icerek çok şükür atlattım
    Pekmez kan yapıyor köyden getirip yiyordum doğru ama bi ara verdimmi anlamadığım şekilde hepsi hızlıca gitti bende hocam yine eskisi gibi oldum çok kısa sürede kırmızı et bambaşka geldi bana tavuk bile garip hissettiriyor