Anemi hastasıyım doğuştan kansızlık yaşıyorum ellerim buz gibi olur yüzüm bem beyaz eskiden bu kadar sorun çekmiyordum sigara alkol vs kullandım bunlar çok fazla arttırdı hala çok fazla sigara içiyorum. Sana önerim fitness'e başlaman olur kırmızı et tavuk pilav salata bunlara aban bol bol yürüyüş yap bol su iç vitamin kullan özellikle multivitamin, D Vitamini, C Vitamini hatta bazı günler akşamları Omega 3 alabilirsin. Geçenlerde 1-2 ay fitness yaptım hard bir şekilde 1 öğün kaçırmadım hayatımda hiç bu kadar enerjik hissetmemiştim kendimi 68 kilodan 1-2 ay içerisinde 74-75'lere çıktım 1.85 boy var şuanda bıraktım sporu işlerden dolayı yine çok kötüyüm spor dışında anlattıklarımın hepsini yapmaya çalışıyorum şuanda.