• 26-02-2023, 23:37:16
    #10
    🔎 WhoisTR.net
    Hem börek hem dondurma olmuyor mu hocam? Öğlene kadar börek satarsınız öğleden sonra dondurma.
    Bardakta waffle'da öneririm bu arada, işlek yerlerde acayip tutuyor.
  • 26-02-2023, 23:37:25
    #11
    Dondurma candır
    • sontorun
    • GVDIGITAL
    sontorun ve GVDIGITAL bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-02-2023, 23:37:38
    #12
    Platin üye
    Tatlı zevk işidir. Eğer lezzetli bir ürün ortaya çıkarsa kapıda kuyruk olur. Fiyatı da sen belirlersin
    Börek karın doyurmak içindir. Senden almaz başkasından alır. O sebeple rejabet içinde kalırsın. Kazanç düşer.

    Ama ön eli olan ne yaparsan yap para için değil işi daha iyi yapmak için çalış. Zaten para otomatik olarak gelir.
  • 26-02-2023, 23:37:47
    #13
    Başkasına güvenerek dükkan A ÇIL MAZ
  • 26-02-2023, 23:39:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dostumuz aracılığı ile alanyanın en gözde caddesinde (damlataş) köşe bir dükkan kiralıyoruz. Dükkan'nın kirası 4 bin tl gibi komik bir rakam büyük bir dükkan değil ancak küçük de değil. 2. katı var ancak yüksekliği fazla olmadığı için ancak depo olarak kullanılabilir.

    Hemen yanında dönerci var dükkanın.

    Bu dükkanı ararken kafamızda bulunan olay soslu dondurma ve tatlı (kış için) ancak kafamı karıştıran olay çok samimi olduğumuz alanyanın en iyi börekcilerinden bir abimiz maliyetinden ürünleri sana vereririm satışını yapabilirsin dedi. Sizce ne yapmalıyım dondurma mı börek mi ?

    yapacağımız dondurmalar bu şekilde olacaktı

    Alanya gibi bir yerde dondurma işi sezonluk daha iyi olabilir. Kendi fikrim.
  • 26-02-2023, 23:42:15
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam birincisi dondurma sezonluk iştir.
    İkincisi bu tat sizce tutulmuş mu ? bunu çok iyi arştırmanız gereklidir.
    Ayrıca bulunduğunuz konum olarak tursitler sürekli geçiş alanı mı ?
  • 26-02-2023, 23:45:07
    #16
    Ben olsam ikinci kata sadece kahve içmeye çıkardım
  • 26-02-2023, 23:45:20
    #17
    Ben olsam börekçi Ayrıca ne satacaksan kendin yapmanı tavsiye ederim daha çok karbırakır
  • 26-02-2023, 23:49:41
    #18
    magnum - algida grubu teracity içeriisnde denedi yok oldu gitti. orada tutarmı bilemem