hocam birincisi dondurma sezonluk iştir.
İkincisi bu tat sizce tutulmuş mu ? bunu çok iyi arştırmanız gereklidir.
Ayrıca bulunduğunuz konum olarak tursitler sürekli geçiş alanı mı ?