Artık söyleyecek söz bulamıyorum. İş yapıyorum diyen chatgpt'ye yazdırıyor. Bide 1300satırlık kodu düzenleyecek, tam çıktı alamamış sen uygun bi yere yapıştır diyor. Allah'ım sabır ver yarabbim. Her yerde bunlara denk geliyorum
Temiz şekilde bir yere alıp gönderebilirdi.
Kullandığımız tüm her şey hayatımızı kolaylaştırmak için var. Bu yüzden bu arkadaşlar en iyisini yapıyor diyebiliriz.
Çalışıyorsa sorun yok.
yapay zeka, dil modülü diyor kendine. Bazı konularda kullanışlı ama suyu çıktı. Yazılımcı da kod yazdırma peşinde, kendine makale yazarı diyenler de bunun peşinde. Amacının dışına çıktığını düşünüyorum
Bence yararlanılması ve bunun gelişmesi güzel ancak copy paste yapmak ne bileyim biraz acizlik ve tembellik gibi...
Ha bir bilenin emeğini çalmışsınız ha bu şekilde hazıra konmuşsunuz. İşe uyarlamayı profesyonel yapamayan birindem hizmet almayı kesmeniz yerinde olmuş bence...