Bence yararlanılması ve bunun gelişmesi güzel ancak copy paste yapmak ne bileyim biraz acizlik ve tembellik gibi...

Ha bir bilenin emeğini çalmışsınız ha bu şekilde hazıra konmuşsunuz. İşe uyarlamayı profesyonel yapamayan birindem hizmet almayı kesmeniz yerinde olmuş bence...