• 24-02-2023, 03:35:36
    #19
    Hatay'da Suriye sınırında askerim hem nöbet tutuyorum hemde deprem tehlikesine karşılık teyakkuzda bekliyorum. Hayırlısı, Allah büyüktür.
  • 24-02-2023, 03:38:56
    #20
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatay'da Suriye sınırında askerim hem nöbet tutuyorum hemde deprem tehlikesine karşılık teyakkuzda bekliyorum. Hayırlısı, Allah büyüktür.
    allah sizlere de kolaylık versin
  • 24-02-2023, 03:39:39
    #21
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah sizlere de kolaylık versin
    Allah razı olsun.
  • 24-02-2023, 04:15:58
    #22
    Hocam bende Gaziantepteyim O kadar korkulacak bir riski kalmadı depremlerin(Bizim bölgelerden - Gaziantep gibi), Alışmaya bakın derim, ne kadar büyütürseniz o kadar korkarsınız.