Şuan napıyorsunuz
21
●754
- 24-02-2023, 03:35:36Hatay'da Suriye sınırında askerim hem nöbet tutuyorum hemde deprem tehlikesine karşılık teyakkuzda bekliyorum. Hayırlısı, Allah büyüktür.
- 24-02-2023, 03:38:56allah sizlere de kolaylık versinOnur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2023, 03:39:39Allah razı olsun.Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2023, 04:15:58Hocam bende Gaziantepteyim O kadar korkulacak bir riski kalmadı depremlerin(Bizim bölgelerden - Gaziantep gibi), Alışmaya bakın derim, ne kadar büyütürseniz o kadar korkarsınız.