Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatay'da Suriye sınırında askerim hem nöbet tutuyorum hemde deprem tehlikesine karşılık teyakkuzda bekliyorum. Hayırlısı, Allah büyüktür.
allah sizlere de kolaylık versin