• 22-02-2023, 21:52:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İzmir'deki faylarının mevcut durumu hakkında bilgi veren Jeolog, Deniz Jeolojisi Uzmanı ve Bilim Akademisi Üyesi Prof. Dr. Naci Görür "İzmir gerçek anlamında bir deprem kenti. Canlı faylar var. Çok az kentimizde bu kadar yoğun aktif fay sistemi var. Bunlar bugün olmazsa yarın deprem yaratacaktır" dedi.

    Toplantıda konuşan Prof. Dr. Naci Görür, Türkiye'de deprem beklenen bölgelere ilişkin öngörülerini paylaştı. Hakkari ile Erzincan Bingöl Karlıova'nın yanı sıra İzmir ve Antalya- Muğla arasındaki sahil şeridinden endişe ettiklerini aktaran Görür, "İzmir'de de endişemiz var. Canlı faylar var. Günün birinde harekete geçip deprem olabilir. Çevredeki deprem olmuş faylardan tetiklenebilir. Tahmin ediyorum bu faylar İzmir depreminde yüklendi

    https://www.haberler.com/guncel/tahm...652914-haberi/
  • 22-02-2023, 21:57:35
    #2
    Valla iyice psikolojimiz bozuldu.
  • 22-02-2023, 22:01:36
    #3
    Geliyor..
  • 22-02-2023, 22:02:00
    #4
    Zaten tuzla fayı tetikte kahramanmaraş gibi deprem yaratacak merkez üstü, sonra o deprem izmir fayını tetikleyip ve diğer faylara zarar verecek
    kahramanmaraş senaryosunu yaşayacağız 6 - 7 arası kesin
    bir ihtimallerde 7 üstü bekleniyor
    izmiri gezip gören bilir evler leş ölü, bugüne kadar dayandıysa zemin sağlamlığından dayandı ve merkez üstü en son ne zaman 6 7 şiddetinde deprem oldu bilmiyorum
  • 22-02-2023, 22:07:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten tuzla fayı tetikte kahramanmaraş gibi deprem yaratacak merkez üstü, sonra o deprem izmir fayını tetikleyip ve diğer faylara zarar verecek
    kahramanmaraş senaryosunu yaşayacağız 6 - 7 arası kesin
    bir ihtimallerde 7 üstü bekleniyor
    izmiri gezip gören bilir evler leş ölü, bugüne kadar dayandıysa zemin sağlamlığından dayandı ve merkez üstü en son ne zaman 6 7 şiddetinde deprem oldu bilmiyorum
    En son 1688'de oldu.
  • 22-02-2023, 22:08:19
    #6
    Tüm tuşlara basıyor sanki
  • 22-02-2023, 22:16:00
    #7
    81 ilin 71 ini sayıp buralarda deprem olacak diyorlar, kalan 10unda zaten deprem oldu.zaten deprem bölgesindeyiz senelerdir aynı şeyleri söylüyorlar insanlara korku aşılayıp duruyorlar başka işleri yok
  • 22-02-2023, 22:21:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    81 ilin 71 ini sayıp buralarda deprem olacak diyorlar, kalan 10unda zaten deprem oldu.zaten deprem bölgesindeyiz senelerdir aynı şeyleri söylüyorlar insanlara korku aşılayıp duruyorlar başka işleri yok
    Hocam adamlar doğru diyor zaman azalıyor.
  • 22-02-2023, 22:27:47
    #9
    71 il falan söylediği yok, adam gerçekten riskli sismik boşluk oluşmuş yıkıcı deprem olabilecek 8-10 yeri söylüyor, ülkenin yüzde 10 u birgünde yıkıldı adamın daha birkaç ay önce üstüne basarak uyardığı bölgede korku pompalaması mı kalmış.