acelem yok ama laptop mı alsam masaüstü mü ona bile karar veremedim. Çünkü sık sık bilgisayar kullanan birisi değilim belki hafta da 1-2 kere açarım açmam.
Valla yalan olmasın ben kasayı sadece Fivem oynamak için topladım, onun dışında işlerimi macbook m1 den yapıyorum, kasa ihtiyacı hiç duymadım bu zamana kadar oyun haricinde. oyun da çok oynamıyordum. eğer oyun ihtiyacınız yok ise laptop a yönelebilirsiniz(yorumum mac grubu için) windows grubu laptop lar nasıl oluyor bilmiyorum deneyimlemedim fakat batarya süresi sanırım daha düşük oluyor