• 21-02-2023, 15:27:55
    #1
    Bundan ortalama 4 ay önce https://www.r10.net/off-topic/343617...ma-karari.html böyle bir konu açmıştım ve 4 aydır neredeyse hiçbir işle uğraşmadım. Konuyu açtıktan 2 gün sonra yapmış olduğum spor branşının federasyonluğundan telefon geldi. Aralık- Ocak gidi antrenörlük alımı yapılacak dendi. Aralığın sonlarında GSB'nin antrenör alımı için başvuru yaptım. Mülakata katılmaya hak kazandım. Mülakat bu ayın 16'sındaydı. Depremden dolayı ertelendi. Herhangi bir tarihte verilmedi. Şuan tek yaptığım şey beklemek. En azından maddi açıdan büyük destek sağlamasa bile beni oyalayabilecek bir proje tarzı bir şey var mı aklınızda?

    Browser Automation Studio ile kendi çapımda ads hesap açma botu yapmıştım. BAS'ın kullanımıyla ilgili video çekmeyi düşünüyorum aslında.
  • 21-02-2023, 15:31:20
    #2
    umarım işi bulabilirsiniz hocam
  • 21-02-2023, 15:39:56
    #3
    Hocam youtube'a başlayabilirsiniz, hem sizi oyalar hem de ileride belki gelir getirir.