Anlıkları Alalım o halde. R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anlıkları Alalım o halde. R10+
16
●
676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Anlıkları Alalım o halde. R10+
1
2
19-02-2023, 22:20:54
#1
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
E sigara eşliğinde çalışmaya devam
Google ♥️ R10
19-02-2023, 22:21:40
#2
SniperMask
Üyeliği durduruldu
eviniz çok güzel aylık ne kadar kira veriyorsunuz.
19-02-2023, 22:22:12
#3
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
SniperMask adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eviniz çok güzel aylık ne kadar kira veriyorsunuz.
1+1 7800 hocam ne yazık ki
19-02-2023, 22:23:16
#4
SniperMask
Üyeliği durduruldu
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1+1 7800 hocam ne yazık ki
Hocam naptın sen o nedir öyle
19-02-2023, 22:24:08
#5
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
SniperMask adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam naptın sen o nedir öyle
İstanbul'da rezidans da oturmak zor
kartala gelirseniz misafir edebilirim inşallah.
19-02-2023, 22:24:50
#6
princeoyko
Yardım edin bana uyku büyüsü yapmaya çalışıyor
19-02-2023, 22:25:26
#7
SniperMask
Üyeliği durduruldu
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbul'da rezidans da oturmak zor
kartala gelirseniz misafir edebilirim inşallah.
Sağolun hocam inşallah rezidanslı biryerde ev sahibi olursunuz.
19-02-2023, 22:27:09
#8
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
SniperMask adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağolun hocam inşallah rezidanslı biryerde ev sahibi olursunuz.
İnşallah da İstanbul'da nasip olmasın depremi düşünüyorum olursa ne yapabilirim diye 8. Kat 16 katlı kaçış olanağı da yok. Sağlam diyorlar ama hiç inanmıyorum.
19-02-2023, 22:28:21
#9
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
princeoyko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yardım edin bana uyku büyüsü yapmaya çalışıyor
Evde zor olmuyor mu hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler