SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam inşallah rezidanslı biryerde ev sahibi olursunuz.
İnşallah da İstanbul'da nasip olmasın depremi düşünüyorum olursa ne yapabilirim diye 8. Kat 16 katlı kaçış olanağı da yok. Sağlam diyorlar ama hiç inanmıyorum.