• 15-02-2023, 22:17:08
    #1
    R10 deprem konusu üzerinden hem afad hem kızılay bağışı yaptık.

    Fakat canlı yayına bağlanıp r10 adına
    coşkun abimden güzel bir bağış gelirse,
    inanıyorum ki tüm üyelerin içi sıcacık olacaktır
    • TekBayimCom
    • myildirim43
    • efedev
    TekBayimCom, myildirim43, efedev ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.
  • 15-02-2023, 22:18:16
    #2
    Bende bekliyordum içimden içimden
  • 15-02-2023, 22:19:02
    #3
    Ben de yazmıştım bunu, konu açıp açmamakta kararsızdım. Konu sizden gelmiş. Bence de ağanın eli tutulmaz
  • 15-02-2023, 22:20:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olur ha r10 adına şu kadar 😊
  • 15-02-2023, 22:23:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @Coşkun Çetin; bekliyoruz ha!
  • 15-02-2023, 22:30:02
    #6
    Kurumsal PLUS
    Zaten milyonlarca lira bağış yapıldı arkadaşlar, ilk günden itibaren r10 ailesi olarak tüm imkanlarımızı seferber etmedik mi?
    Bir üstü gelir mi tabi onu bilemem,
  • 15-02-2023, 22:31:56
    #7
    1 MİLYONDAN AŞAĞI VERENİ BAĞLAMIYORLAR SANIRIM
  • 15-02-2023, 22:33:25
    #8
    Yahu telefona bağlanamaz ki holding sahipleri bile kuyruk bekliyor mantıklı olalım.
  • 15-02-2023, 22:39:29
    #9
    Coşkun abi yapmıştır bağışını