R10 deprem konusu üzerinden hem afad hem kızılay bağışı yaptık.

Fakat canlı yayına bağlanıp r10 adına
coşkun abimden güzel bir bağış gelirse,
inanıyorum ki tüm üyelerin içi sıcacık olacaktır