Coşkun abinin tek yürek programına bağlanmasını bekleyen tayfa - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Coşkun abinin tek yürek programına bağlanmasını bekleyen tayfa
10
●
1.664
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Coşkun abinin tek yürek programına bağlanmasını bekleyen tayfa
1
2
15-02-2023, 22:17:08
#1
Misafir
R10 deprem konusu üzerinden hem afad hem kızılay bağışı yaptık.
Fakat canlı yayına bağlanıp r10 adına
coşkun abimden güzel bir bağış gelirse,
inanıyorum ki tüm üyelerin içi sıcacık olacaktır
TekBayimCom
,
myildirim43
,
efedev
ve
6 kişi
bunu beğendi.
9 kişi
bunu beğendi.
15-02-2023, 22:18:16
#2
elyesaayse
Bende bekliyordum içimden içimden
15-02-2023, 22:19:02
#3
myildirim43
Ben de yazmıştım bunu, konu açıp açmamakta kararsızdım. Konu sizden gelmiş. Bence de ağanın eli tutulmaz
15-02-2023, 22:20:16
#4
DomainBRO
Üyeliği durduruldu
Güzel olur ha r10 adına şu kadar 😊
15-02-2023, 22:23:04
#5
berateren
Üyeliği durduruldu
@
Coşkun Çetin
; bekliyoruz ha!
15-02-2023, 22:30:02
#6
Nivrasyon
Kurumsal PLUS
Zaten milyonlarca lira bağış yapıldı arkadaşlar, ilk günden itibaren r10 ailesi olarak tüm imkanlarımızı seferber etmedik mi?
Bir üstü gelir mi tabi onu bilemem,
15-02-2023, 22:31:56
#7
eyefive5
1 MİLYONDAN AŞAĞI VERENİ BAĞLAMIYORLAR SANIRIM
15-02-2023, 22:33:25
#8
cleiner
Yahu telefona bağlanamaz ki holding sahipleri bile kuyruk bekliyor mantıklı olalım.
15-02-2023, 22:39:29
#9
Alengirik
Coşkun abi yapmıştır bağışını
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler