Siz İsterseniz, Biz Başarırırız - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz İsterseniz, Biz Başarırırız
7
●
444
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz İsterseniz, Biz Başarırırız
12-04-2009, 20:51:28
#1
madturk41
Destekleyen herkese teşekkür ederim.
12-04-2009, 22:09:23
#2
EuK
Üyeliği durduruldu
başlık çok sert olmuş be
yani ; "Biz istemezsek , siz başaramazsınız".
oyumu verdim.
12-04-2009, 23:50:40
#3
madturk41
Hocam her şey sizin elinizde siz oy verirseniz. Bizler zirveye yükseleceğiz. Oy için teşekkür ederim.
EuK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başlık çok sert olmuş be
yani ; "Biz istemezsek , siz başaramazsınız".
oyumu verdim.
12-04-2009, 23:59:38
#4
maviyalniz
Bol şans aynı kategorideyiz
13-04-2009, 00:14:43
#5
madturk41
Teşekkürler sizlerede.
maviyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bol şans aynı kategorideyiz
14-04-2009, 17:58:25
#6
madturk41
Desteklerinizi eksik etmeyin arkadaşlar
16-04-2009, 10:06:08
#7
madturk41
Kısa bir işlem arkadaşlar sadece 1 dakika içerisinde oy verebilirsiniz. Sizlerden bugüne kadar pek bir şey istemedim. Bu isteğimi geri çevirmezseniz sevinirim.
16-04-2009, 11:01:30
#8
H5PY0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne diye isteyeyim ? Yardım istemenin de bir adabı var..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler