diye bir haberle uyanırsanız cidden şaşırır mıydınız? Ben gelecek günlerin böyle haberleri de bize getireceğini ciddi ciddi düşünmeye başladım. Belki de dünyayı tek ulus haline getirme çabaları bu yüzdendir.
Ne düşünüyorsunuz? Şaşırır mıydınız?
Uzaylılar Amerika Birleşik Devletlerini İşgale Başladı!
17
●1.074
- 13-02-2023, 07:44:19Tamamen algı olayı olduğunu düşünmeye başlıyorum nedense her sene belli zamanlarda bu tarz haberler
Dünyanın en güçlüsü biziz mesajı verir gibi