• 13-02-2023, 07:13:06
    #1
    … diye bir haberle uyanırsanız cidden şaşırır mıydınız? Ben gelecek günlerin böyle haberleri de bize getireceğini ciddi ciddi düşünmeye başladım. Belki de dünyayı tek ulus haline getirme çabaları bu yüzdendir.

    Ne düşünüyorsunuz? Şaşırır mıydınız?
  • 13-02-2023, 07:22:16
    #2
    Yine mi Amerika'da başlıyor.
  • 13-02-2023, 07:29:08
    #3
    Filmlerdeki sahneler bir bir gerçekleşecek
  • 13-02-2023, 07:44:19
    #4
    Tamamen algı olayı olduğunu düşünmeye başlıyorum nedense her sene belli zamanlarda bu tarz haberler

    Dünyanın en güçlüsü biziz mesajı verir gibi
  • 13-02-2023, 07:53:55
    #5
    Hocam gelsinler de bizide alıp gitsinler hiç fena olmaz
  • 13-02-2023, 07:54:58
    #6
    boş muhabbet. konuşmaya bile değmez inan bana.
  • 13-02-2023, 09:11:26
    #7
    Elleri boş gelmesinler, gelirken 2 kg da uzay çayı getirsinler......
  • 13-02-2023, 09:36:02
    #8
    beraber çalışıyor niye işgale etsin
  • 13-02-2023, 09:51:00
    #9
    Bu koca evrende yalnız değiliz. Ben bir gün geleceklerini düşünüyorum. Ya bugün ya da 10 yıl sonra ancak Allah bilir.