• 12-02-2023, 02:51:29
    #10
    Normal bir şey bu hocam. Depremler sürekli oluyor zaten. şiddeti düşük. Abartıp panik yapacak, yaptıracak bir şey yoktur
  • 12-02-2023, 02:54:40
    #11
    Elbistandayım her yarım saatte bir oluyor. ancak bazılarını hissediyoruz bazılarını hissetmiyoruz . 2.9 normal gibi geliyor bilmiyorum ama
  • 12-02-2023, 02:55:44
    #12
    Önceden de aynı yerde 2.2 olmuş aşağı bakın dikkat edin
  • 12-02-2023, 02:59:05
    #13
    ben ilçesindeyim hissetmedim ama düzce sayfasına baktım baya baya hissetmiş insanlar uykudan uyananlar olmuş 2.9 bu kadar hissediliyor mu ya?
  • 12-02-2023, 02:59:07
    #14
    artıcıdır o artıcı
  • 12-02-2023, 02:59:43
    #15
    Deprem olan her bölge de 2 yıl boyunca artcılar devam eder. 2.9 deprem değildir.
  • 12-02-2023, 03:04:15
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzun zamandir olmuyordu nedense bugun pespese olasi tuttu. kopekler falan da havliyor su an cok fena susmuyorlar. gerisi gelmez umarim.
  • 12-02-2023, 03:16:48
    #17
    hissedildiyse üzücü normalde yıkıcı etkisi olmuyor bu şiddette
    ama insanlar huzursuz olmuştur : ((
    ve büyüğünden Allah hepimizi korusun
  • 12-02-2023, 03:25:38
    #18
    Hocam zaten kandilliye sürekli bakarsanız gün içerisinde buna benzer birçok depreme rastlarsiniz. Hatta bildiğim kadarıyla dask 4 şiddetinden küçük depremlere hasar dosyası bile açmıyor. Endişelenecek birşey yok özetle.