Düzce'de 2.9 şiddetinde deprem olmuş. Rabbim korusun
24
●1.816
- 12-02-2023, 03:04:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.uzun zamandir olmuyordu nedense bugun pespese olasi tuttu. kopekler falan da havliyor su an cok fena susmuyorlar. gerisi gelmez umarim.
- 12-02-2023, 03:16:48hissedildiyse üzücü normalde yıkıcı etkisi olmuyor bu şiddette
ama insanlar huzursuz olmuştur : ((
ve büyüğünden Allah hepimizi korusun - 12-02-2023, 03:25:38Hocam zaten kandilliye sürekli bakarsanız gün içerisinde buna benzer birçok depreme rastlarsiniz. Hatta bildiğim kadarıyla dask 4 şiddetinden küçük depremlere hasar dosyası bile açmıyor. Endişelenecek birşey yok özetle.