Hocam zaten kandilliye sürekli bakarsanız gün içerisinde buna benzer birçok depreme rastlarsiniz. Hatta bildiğim kadarıyla dask 4 şiddetinden küçük depremlere hasar dosyası bile açmıyor. Endişelenecek birşey yok özetle.