• 11-02-2023, 15:03:20
    #1
    Merhabalar,

    Ailem eskişehir'de ben balıkesirin bir ilçesinde okuyorum sahil kıyıların da burada evler haziranın 15'ine kadar verilir ve bizde 26 eylül 2022'de bu evi tutmuştuk ve 15 haziran 2023 de sözleşme bitecekti üniversiteler uzaktan eğitime geçince doğal olarak oraya boşuna 3000 TL kira vereceğim direkt çıksam olur mu yada nasıl bir yöntem izlemeliyim
  • 11-02-2023, 15:04:37
    #2
    .best ONE 🏆
    Çıkamazsınız sözleşme var ev sahibine bağlı ya da birine devredeceksiniz artık. + olarak benim de sözleşmem var eğer çözüm varsa ben de öğrenmek isterim.
  • 11-02-2023, 15:29:01
    #3
    hocam ev sahibi ile orta yolu bulmaya çalışın. eğer çok fazla diretiyorsa boş eve kira vermeyin bari hazirana kadar depremzede aile kullansın
    • ardakarakas
    ardakarakas bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-02-2023, 16:10:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sözleşmede aksi belirtilmediği sürece 1 ay öncesinden haber vererek çıkış yapabilirsiniz.