Ben Fenerbahçeliyim ama Galatasaraylı arkadaşım 70 TL oynadı GS'a o kadar dedim maç ya berabere yada Fener alacak sen o 70 TL'yi ver bana GS yenerse 2.10 oranla çarpar veririm sana kaybeder yada berabere kalırsa hiç değilse para bende kalır dedim ama dinleyen kim