• 13-04-2009, 22:23:44
    #46
    1 veya daha fazla kırmızı kart olur oranıda güzelmiş. Para basan yaşamıştır
  • 13-04-2009, 23:23:10
    #47
    Ben Fenerbahçeliyim ama Galatasaraylı arkadaşım 70 TL oynadı GS'a o kadar dedim maç ya berabere yada Fener alacak sen o 70 TL'yi ver bana GS yenerse 2.10 oranla çarpar veririm sana kaybeder yada berabere kalırsa hiç değilse para bende kalır dedim ama dinleyen kim