Geçen gün görmüştüm aklıma geldi; enkazdan agzinda Sigarayla çıkan amca hastaneye gitmeyi de kabul etmemiş. Bu acılı günde az da olsa tebessüm olsun diye paylaşmak istedim.
Karikatürlerde atletli, sigaralı böyle amcalar olurdu. Umursamaz, bezgin mizaç verirlerdi. Aynı onların gerçek timsali gibi olmuş amca.Kimbilir nasıl bir ruh halindeydi. Allah kalbine ferahlık, sabır ve şifa versin