• 09-02-2023, 21:10:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen gün görmüştüm aklıma geldi; enkazdan agzinda Sigarayla çıkan amca hastaneye gitmeyi de kabul etmemiş. Bu acılı günde az da olsa tebessüm olsun diye paylaşmak istedim.

  • 09-02-2023, 21:14:11
    #2
    Karikatürlerde atletli, sigaralı böyle amcalar olurdu. Umursamaz, bezgin mizaç verirlerdi. Aynı onların gerçek timsali gibi olmuş amca.Kimbilir nasıl bir ruh halindeydi. Allah kalbine ferahlık, sabır ve şifa versin
  • 09-02-2023, 21:15:12
    #3
    Muhtemelen tiryakilikten değil, yaşam belirtisi olarak sigaraya tutunmuş olabilir. Psikologlar bir anlam verebilir belki ama ben buna yordum.