• 09-02-2023, 19:53:46
    #1
  • 09-02-2023, 19:55:35
    #2
    Görmeyi beklediğimiz hareketler, umarım diğer yemek firmaları da aynı özveriyi gösterir
  • 09-02-2023, 19:56:49
    #3
    Bugünleri aştıktan biz de böyle firmaları unutmayacağız ♥️
  • 09-02-2023, 19:57:24
    #4
    Kişisel Rütbe
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görmeyi beklediğimiz hareketler, umarım diğer yemek firmaları da aynı özveriyi gösterir
    Bizim antepte bir cigerci bir koli suyu 100e bir durumu 75 e satti
  • 09-02-2023, 20:01:07
    #5
    Yerli fırınlarımız da ekmeği 15 TL'den satsın.
  • 09-02-2023, 20:01:53
    #6
    Kesin bilgi mi
  • 09-02-2023, 20:03:08
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim antepte bir cigerci bir koli suyu 100e bir durumu 75 e satti
    Kaç tane adamsınız kardeşim şu ortalık bi durulsun gidip gerekeni yapın sizde.
  • 09-02-2023, 20:05:01
    #8
    Kişisel Rütbe
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç tane adamsınız kardeşim şu ortalık bi durulsun gidip gerekeni yapın sizde.
    Malesef ben o bölgede değildim abi olsam o dükkanı alir
  • 09-02-2023, 20:11:13
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burger King de aynı şekilde yardımlarını esirgemiyor. Diğer fastfood firmalarından ve yerli milli şirketlerden de aynı özveriyi bekliyoruz.