Adamlara bu binada yardıma ihtiyaç var diye ihbarda bulunmuşlar. Ekipler gelmiş binaların hepsi ayakta , göçük bile yok. Bunlara da bir yaptırım olmalı.
https://twitter.com/eha_medya/status...221683718?s=20
Niye yalan ihbar yapılır ki?(Deprem bölgesi)
10
●440
- 09-02-2023, 17:42:29
- 09-02-2023, 17:54:28Kansızlık şerefsizlik para ile değil de ondan... Gerçi bunlar para ile de olsa alır yine şerefsizlik namussuzluk kansızlık yaparlar ya. Neyse
