Konu
Niye yalan ihbar yapılır ki?(Deprem bölgesi)
09-02-2023, 17:42:29
#1
osmanlitorunu
Adamlara bu binada yardıma ihtiyaç var diye ihbarda bulunmuşlar. Ekipler gelmiş binaların hepsi ayakta , göçük bile yok. Bunlara da bir yaptırım olmalı.
https://twitter.com/eha_medya/status...221683718?s=20