• 09-02-2023, 17:42:29
    #1
    Adamlara bu binada yardıma ihtiyaç var diye ihbarda bulunmuşlar. Ekipler gelmiş binaların hepsi ayakta , göçük bile yok. Bunlara da bir yaptırım olmalı.



    https://twitter.com/eha_medya/status...221683718?s=20
  • 09-02-2023, 17:45:12
    #2
    Çünkü kansız dolu etraf. Çünkü ( Allah korusun ) kendi ailesi yok o şehirlerden birinde gerçekten çok yazık çok .
  • 09-02-2023, 17:45:26
    #3
    Kişisel Rütbe
    Keşke sadece yalan ihbar yapılsa depremzedeyi arayıp dalga geçen omurgasızlar o gördük tırları yagmalayanlari gördük
  • 09-02-2023, 17:47:24
    #4
    Vay arkadaş, ne kadar çok kötü günde vuracak hainimiz varmış. Kafayı yememek elde değil, yağmacısımi dersin, discorddan dalga geçeni mi dersin. 112 yi meşgul eden mi dersin. AFAD kıyafeti ile hırsızlık yapmaya çalışan mı dersin
    Vay arkadaş ya.
  • 09-02-2023, 17:48:11
    #5
    Şuan sosyal medya da %80 i yalan, olay artık farklı tarafa taşmaya başladı.
    O %20 sine ulaşmak için çok çaba sarf etmek gerekiyor.
  • 09-02-2023, 17:50:34
    #6
    İdam gelmeli.
  • 09-02-2023, 17:50:47
    #7
    Cezalar artırılmalı.
  • 09-02-2023, 17:52:36
    #8
    VipsMedya.Com
  • 09-02-2023, 17:54:28
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Kansızlık şerefsizlik para ile değil de ondan... Gerçi bunlar para ile de olsa alır yine şerefsizlik namussuzluk kansızlık yaparlar ya. Neyse