• 08-02-2023, 15:52:49
    #19
    Başınız sağolsun hocam
  • 08-02-2023, 15:53:07
    #20
    Allah Rahmet eylesin, Lütfen televizyon izleyin, canlı yayınları takip edinn, kendi kendinize düşünüp kendi kendinize cevap vermeyin, tabiki acınız büyük ne deseniz haklısınız fakat kaçç yüz kilometreye yayılan bir afet bölgesi, kaç bin bina sözz konusu, bu durumu bilip saçma sapan sahte ihbarlar yapılıyor olabildiğince doğrulamaya çalışıp müdahale etmeye çalışıyorlar

    ihbarlara göre 12bin bina yıkılmış ihbarı var, tespit edilebilen 5bin
  • 08-02-2023, 15:54:11
    #21
    Allah rahmet eylesin, başınız, başımız sağolsun. Rabbim geride kalanlara sağlık ve sabır versin.
  • 08-02-2023, 15:56:26
    #22
    Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun yüce rabbim sabır versin.
  • 08-02-2023, 15:58:39
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başınız sağolsun hocam
  • 08-02-2023, 16:02:02
    #24
    Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun
    • LORD01
    LORD01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-02-2023, 16:03:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Başınız sağolsun
  • 08-02-2023, 16:05:35
    #26
    Amin hepinizden Allah razı olsun.

    EryGrmn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Rahmet eylesin, Lütfen televizyon izleyin, canlı yayınları takip edinn, kendi kendinize düşünüp kendi kendinize cevap vermeyin, tabiki acınız büyük ne deseniz haklısınız fakat kaçç yüz kilometreye yayılan bir afet bölgesi, kaç bin bina sözz konusu, bu durumu bilip saçma sapan sahte ihbarlar yapılıyor olabildiğince doğrulamaya çalışıp müdahale etmeye çalışıyorlar

    ihbarlara göre 12bin bina yıkılmış ihbarı var, tespit edilebilen 5bin
    Adıyaman Besni ilçesine kac gun sonra mudahale ettiler yetkililer. Gariplerim depremden degil soguktan bile ölmüş olabilirler. Orada bulunan amca oglumdan haber aldım . malesef ki teyitli dogru.
  • 08-02-2023, 16:38:24
    #27
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hepinizden Allah razı olsun.



    Adıyaman Besni ilçesine kac gun sonra mudahale ettiler yetkililer. Gariplerim depremden degil soguktan bile ölmüş olabilirler. Orada bulunan amca oglumdan haber aldım . malesef ki teyitli dogru.
    Kaç gün sonra müdahale ettiler diye savunmanın cevabı bile 3. günündeyiz cevabı var, dostum sakin ol sinirlisin, öfkelisin, canın sıkkın anlıyorum

    örnek vericem: bir yıkık binanın önündeler, seslerr alıyorlar, ama çok derinde olsalar gerek bırakıp başka bir yıkığa gidiyorlar, imkanlarda yetmeyebiliyor
    bazen akıl almıyor ama kimsenin kimseyi "bırak yahu napiyim dediği yoktur illaki geçerli bilmediğin farkında olmadığın gerekçeler vardır