LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hepinizden Allah razı olsun.



Adıyaman Besni ilçesine kac gun sonra mudahale ettiler yetkililer. Gariplerim depremden degil soguktan bile ölmüş olabilirler. Orada bulunan amca oglumdan haber aldım . malesef ki teyitli dogru.
Kaç gün sonra müdahale ettiler diye savunmanın cevabı bile 3. günündeyiz cevabı var, dostum sakin ol sinirlisin, öfkelisin, canın sıkkın anlıyorum

örnek vericem: bir yıkık binanın önündeler, seslerr alıyorlar, ama çok derinde olsalar gerek bırakıp başka bir yıkığa gidiyorlar, imkanlarda yetmeyebiliyor
bazen akıl almıyor ama kimsenin kimseyi "bırak yahu napiyim dediği yoktur illaki geçerli bilmediğin farkında olmadığın gerekçeler vardır