• 07-02-2023, 15:34:01
    #10
    Çok geçmiş olsun hocam 1. deprem çok uzun sürdü çevre illerden hissettik.
  • 07-02-2023, 15:34:02
    #11
    Seomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahramanmaraştayım. Depremin ilk aninda uyandım ve evden çıkmayı başardım annem babam ve kardeşlerim çok şükür evden kendimizi attık. Dışarı çıktıktan sadece bir dakika sonra yeniden deprem oldu. Gerçekten artık her şeyin sonu geldiğini düşündüm. Artcida ev gözümün onunde yan yattı. Cana gelecegine mala gelsin dedik. Çok şükür ailemde can kaybı yok. Korkuyoruz ve üşüyoruz. Evlere giremiyor kimse. Kar diz boyu. Napacagimizi bilmiyoruz. Haberler geliyor ne kadar doğru bilmiyorum. Daha enkaza müdahale edilmemiş yerler olduğu hakkında. Cümlemize geçmiş olsun. Rabbim enkaz altında kurtarılmayı bekleyen herkese sağ salim kurtulmayı nasip etsin. Ölenlere de rahmet eylesin.
    Kardeşim sana nasıl ulaşabiliriz. Bulunduğun yere kargo vs. geliyormu ? Lütfen neye ihtiyacın yazarmısın.
  • 07-02-2023, 15:35:48
    #12
    Geçmiş olsun hocam.
    Canınızı kurtarmışsınız. Soğuk geçer, açlık geçer, mal kazanılır.
    Allah korumuş aileni de seni de...
  • 07-02-2023, 15:35:50
    #13
    Çok geçmiş olsun, Allah enkaz altında kalanlara yardım etsin.
  • 07-02-2023, 15:36:28
    #14
    Çok geçmiş olsun allah tekrar yaşatmasın.
  • 07-02-2023, 15:38:55
    #15
    13 milyon kişi etkilenmiş herkese aynı anda müdahale etmek çok zor maalesef inşallah en kısa sürede enkaz altındaki herkes bulunur sonrasında depremzedelerin hasarları telafi edilir.
  • 07-02-2023, 15:39:48
    #16
    Çok geçmiş olsun hocam. Rabbim yar ve yardımcınız olsun
  • 07-02-2023, 15:46:12
    #17
    Hocam geçmiş olsun. Bursa ya da İstanbul'a gelebilirseniz size ve tüm ailenize barınma ihtiyacı için her türlü yardıma açığım.
  • 07-02-2023, 16:02:59
    #18
    Geçmiş olsun😓 doğru ve güvenilir kaynaklar dikkate alınıyor. Rabbim ailenize ve depremden etkilenen herkese şifa sabır versin inşaAllah.