• 06-02-2023, 23:24:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Afad şimdi söyledi
  • 06-02-2023, 23:25:04
    #2
    Kötü ya
  • 06-02-2023, 23:26:02
    #3
    Allah ölen vatandaşlarımızın mekanlarını cennet eylesin. Milletimizin başı sağolsun
  • 06-02-2023, 23:27:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah hepimizin yardımcısı olsun, Allah mekanlarını cennet eylesin.
  • 06-02-2023, 23:27:40
    #5
    Eğer yardımlar ulaşılmazsa ve enkaz altında hala ve hala yaşayan vatandaşlarımıza ulaşamazlarsa insanlar hipotermiden malesef hayatını kaybedecek.
    Düşünsenize ne kadar zor bir durumdayız. Depremde enkaz altında hayatta kalmışız ama soğuğa yeniliyoruz.
  • 06-02-2023, 23:28:39
    #6
    Dünya Sağlık Örgütüne göre toplamda 20 bin üstü olarak tahmin ediliyor. Hala ulaşılamayan onlarca bölge var.
  • 06-02-2023, 23:29:15
    #7
    Depremi yaşamış biri olarak oradaki vatandaşların ruh halini çok iyi anlayabiliyorum..çok zor bir durum.Rabbim böyle bir acı birdaha yaşatmasın.ülkemizin başı sağolsun...
  • 06-02-2023, 23:29:39
    #8
    Слава Україні! 🇺🇦
    Hocam yapma ya, arttığını gördükçe bitiyorum.
  • 06-02-2023, 23:31:52
    #9
    Allah rahmet eylesin rabbim kurtarılmayı bekleyenlere yardım etsin.