Tartaros adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ergenlik stresi olan çocuklar gibisin almışsın eline klavyeyi yeter ki internetin bitmesin kral sensin
Bazı üyeler buna toksiklik diyor ben ergenlik diyorum.
Edit : ve ergence yazmayın demen çok garip.