Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşlar yıllarca insanların soyulmasina sebep olanlar dursun 2.5 milyon bağış yaptı diye ben batayım 😊

Allah akıl fikir versin diyorum.
Yav üstat konu şu an o değil ki, neden dile getiriyorsun, en azından o 2.5 Milyon şimdi ihtiyaç sahiplerine gidecek, en azından bunun için sevin, gerisini sal gitsin. Hangi firma iyi ya da mükemmel ki?

Unutma hocam : "İnsanlarca mükemmel kusursuz değildir, çünkü insanların kendisi kusursuz değildir."

Fazla kasma.