Allah askına suan bunların konusu değil. yaw yapmayın gözünüzü seveyim bak
Allah rızası için yapmayın bak kötü konusacam ergen ergen yazıp durmayın suralara. Olay daha farklı, olay cok farklı durumda suan.
Bu yorumu yazdın diye yazmıyorum attığın yorumlara gir bi bak Allah aşkına her yorumun ayrı bir ergenlik barındırıyor
Ergenlik stresi olan çocuklar gibisin almışsın eline klavyeyi yeter ki internetin bitmesin kral sensin
Bazı üyeler buna toksiklik diyor ben ergenlik diyorum.
Edit : ve ergence yazmayın demen çok garip.