• 06-02-2023, 04:32:44
    #1

    Herkese geçmiş olsun..
  • 06-02-2023, 04:36:42
    #2
    Allah sonumuzu hayır etsin, çok sıklaştı..
  • 06-02-2023, 04:37:50
    #3
  • 06-02-2023, 04:40:37
    #4
    Evet 2. Kez sallandık ilki kadar büyüktü.
  • 06-02-2023, 04:42:28
    #5
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 2. Kez sallandık ilki kadar büyüktü.
    Büyük geçmiş olsun.
  • 06-02-2023, 04:43:18
    #6
    Evet baya kötüydu yer Şanlıurfa dışardayiz bu soğukta neyapacaz şimdi
  • 06-02-2023, 04:57:08
    #7
    Senturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sonumuzu hayır etsin, çok sıklaştı..
    Amin.Büyük geçmiş olsun.
    yusufq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet baya kötüydu yer Şanlıurfa dışardayiz bu soğukta neyapacaz şimdi
    Allah yardımcınız olsun.Geçmiş olsun.
  • 06-02-2023, 05:04:50
    #8
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük geçmiş olsun.
    Allah razı olsun. Artçılar sürüyor.
  • 06-02-2023, 11:03:17
    #9
    malesef öyle.ve merkez üssü olmamasına rağmen bir önceki adana depremine göre daha fazla sarsıldık