• 05-02-2023, 03:41:42
    #1
    Selamlar gönderim hakkında yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 😊 Bir beğeni atarsanız çok sevinirim 🥺.

    https://www.instagram.com/p/CoQsLoWoJAG/

    Hesaptaki boş durmasın diye attığım stock gönderileri görmezden gelirseniz sevinirim kısa zamanda düzenleyeceğim
  • 05-02-2023, 03:42:53
    #2
    Örneklerdirme (varsa) yapılsa daha güzel olurmuş, bu şekil biraz göz yoruyor gibi.

    Konsept güzel ama
  • 05-02-2023, 03:43:39
    #3
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneklerdirme (varsa) yapılsa daha güzel olurmuş, bu şekil biraz göz yoruyor gibi.

    Konsept güzel ama
    Haklısınız hocam görsel pek bulamadım çok metin oldu farkettim
  • 05-02-2023, 04:02:07
    #4
    Sağa kaydırın yazsa daha iyi olurmuş
  • 05-02-2023, 04:03:12
    #5
    elian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağa kaydırın yazsa daha iyi olurmuş
    onu anlamadım hiç hocam, yazmanız iyi oldu, sola doğru kaydırıp fotoğrafı görebilirler diye düşündüm.