• 11-04-2009, 01:31:27
    #1
    60.000-65.000 Euro arası birinci ikinci el farketmez, araç tavsiyesinde bulunabilir misiniz?
    Şu an düşünülenler:
    Audi Q7 ikinci el
    Mercedes ML ikinci el
    Bmw X5 ikinci el
    Mercedes CLS 320cdi 2006 ikinci el
    Bmw 5.20d M paket sıfır.

    Bunlar arasından en iyisi şudur diyebileceğiniz neler var? Ek olarak şu araç çok iyi şunu da tavsiye edebilirim diyebileceğiniz?
  • 11-04-2009, 01:33:39
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben olsam 2. el almazdım o kadar parayı göze aldıktan sonra
  • 11-04-2009, 01:37:25
    #3
    Kendim için yazmıyorum ya Bir tanıdık için.
    Eşi jip olsun istiyormuş. Benim her zaman favorim 5 serisi M pakettir, alacak olan kişinin yaşı 47, ona göre spor araba yazmayın aile arabası lazım
  • 11-04-2009, 01:49:02
    #4



    şu arabaya bakarmısın.Bana asaletli bir duruşu var gibi geliyor.Baküde bunlardan çok var.Türkiyede varmı bilmiyorum.
  • 11-04-2009, 01:51:04
    #5
    sogukkanli56 nın gösterdiğini alırdım gerçekten modifiyeli halini alırdım o kadarsa fiyatı alırdım..
  • 11-04-2009, 01:53:49
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evo derim başka bişey demem
  • 11-04-2009, 02:21:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sogukkanli56 fiyatını biliyormusun o arabanın
  • 11-04-2009, 02:21:59
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biraz daha biriktirebilirse Porsche jip yurt dışından alıp içeri sokabilir, riskleri var, ama içeride de yüklü ÖTV var.

    Aslına bakarsan ÖTV dalgası olmasa sana burada nice arabalar sunabilirdik maalesef ÖTV bazı şansları elden alıyor

    Ben olsam o paraya jip değil şık bir spor araba alırdım.
  • 11-04-2009, 02:23:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha biriktirebilirse Porsche jip yurt dışından alıp içeri sokabilir, riskleri var, ama içeride de yüklü ÖTV var.
    Aslına bakarsan ÖTV dalgası olmasa sana burada nice arabalar sunabilirdik maalesef ÖTV bazı şansları elden alıyor
    Ben olsam o paraya jip değil şık bir spor araba alırdım.

    aile arabası diyor abi