• 01-02-2023, 00:30:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar bilirsiniz sevmek nedir, 2 aylık ilişkim var ve çok seviyorum ilişkimiz biter diye çok korkuyorum geceleri uyuyamıyorum o derece, ayrılırsak yeni kız arkadaşı bulma süreci biraz uzun sürüyor biliyorsunuz ne yapmam gerekiyor bu konuda yardımcı fikirlerinize ihtiyacım var.

    İyi forumlar
  • 01-02-2023, 00:30:47
    #2
    neden öyle düşünüyorsunuz
  • 01-02-2023, 00:31:10
    #3
    korkularını yen, kendin ol, kaybetmekten korkma
  • 01-02-2023, 00:31:10
    #4
    Kurumsal Üye
    Akışına bırakmak gerekiyor
  • 01-02-2023, 00:31:16
    #5
    Umursadığını anlarsa oyunu kaybedersin...
  • 01-02-2023, 00:31:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Korktuğun başına gelir
  • 01-02-2023, 00:31:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Korkarsan başına gelir asıl. Ters psikoloji miydi öyle bişeydi neyse. Düşünme öyle ya olumlu düşün.
  • 01-02-2023, 00:33:58
    #8
    Reklam Yönetimi
    sakınan göze çöp batar, sen değil o seni kaybedecek diye korksun
  • 01-02-2023, 00:34:50
    #9
    Hem cok seviyorum ve ayrilmaktan korkuyorum diyorsun. Hem de ayrilma durumunda yeni yeni sevgili yapma surecinin uzunlugundan dem vuruyorsun. Senin sevdigin felan yok. Seven insan onsuz kalma korkusuyla degil, onunla yasama sevinciyle nefes alır. Onsuzlugu aklına getirmez. Zira aklının her köşesi onunla doluyken baska fikirlere yer kalmaz.