Merhaba arkadaşlar bilirsiniz sevmek nedir, 2 aylık ilişkim var ve çok seviyorum ilişkimiz biter diye çok korkuyorum geceleri uyuyamıyorum o derece, ayrılırsak yeni kız arkadaşı bulma süreci biraz uzun sürüyor biliyorsunuz ne yapmam gerekiyor bu konuda yardımcı fikirlerinize ihtiyacım var.
İyi forumlar