Ataturk.Net 'in ihalesini alan arkadaş buradamı ? :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ataturk.Net 'in ihalesini alan arkadaş buradamı ? :)
28
●
3.626
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ataturk.Net 'in ihalesini alan arkadaş buradamı ? :)
1
2
3
4
31-01-2023, 01:00:21
#1
SametK
Güzel bir ihale oldu. Alan arkadaşı tebrik ederim. Kendisi buralardamı.
Domain 1500 $'a satıldı.
31-01-2023, 01:00:41
#2
royalenes
31-01-2023, 01:01:13
#3
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
SametK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel bir ihale oldu. Alan arkadaşı tebrik ederim. Kendisi buralardamı.
Bende çok merak ettim burada mı
31-01-2023, 01:01:44
#4
Gelistirici
En iyisi sanırım
Umarım güzel bir projeyle çıkar karşımıza
31-01-2023, 01:02:02
#5
Misafir
Muratsan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne kadara satıldı ?
2000 dolardı sanki
SametK
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
31-01-2023, 01:02:03
#6
SametK
muratsan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne kadara satıldı ?
1500 $
31-01-2023, 01:02:28
#7
nightLord
umarım Atatürk'ü seven birisidir
31-01-2023, 01:03:20
#8
SametK
nightLord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
umarım Atatürk'ü seven birisidir
Umarım. Benim aklımda tüm yabancı dillerde atatürk ile alakalı bir site yapmak vardı. Nasip olmadı.
31-01-2023, 01:04:59
#9
Misafir
Bi dönem bu tür domainlerin kullanılması yasaktı. Artık değil sanırım.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler